keskiviikko 22. huhtikuuta 2009

Messuterveisiä!

Messuosastomme Rovaniemen kädentaitomessuilla.

Minun puoltani lähemmässä kuvassa.


Terveiset Rovaniemeltä! Muistimpas ottaa kuvia osastostamme, ennenkin on kamera ollut mukana mutta kuvaaminen on unohtunut...:)
Olen viettänyt pari vapaapäivää messujen jälkeen ja tänään ovat lapset olleet kotona flunssaisina...
Oli oikein mukavat messut jä jäi todella hyvä mieli!
Kiitokset kaikille ihanille asiakkaille ja messukävijöille!
Myyntiin olen todella tyytyväinen, väkeä oli paljon vähemmän kuin Jyväskylässä mutta kauppa kävi jopa paremmin.
Tuolla huomasi että ihmiset tulivat pitkänkin matkan takaa ja tekemään ostoksia. Ilmapiiri oli leppoisa ja mukava.
Kiitokset myös ihanista palautteista!
Hopeaoksan Paulaa oli kiva nähdä livenä, mukava tutustua muutenkin kuin virtuaalisesti. :)
Paljon oli korunteosta kiinnostuneita ja tein välillä koruja työnäytöksenä.
Materiaaleja kyseltiin paljon mutta en niitä myy, tarvikkeita löytyy kyllä helposti netin kautta.
Minulla on esimerkiksi tuossa tämän sivun marginaalissa linkkejä kauppoihin joista itse tarvikkeeni ostan. esim: Helmiliinaa ja Satuhelmeä suosittelen jos etsit laadukkaita makeanvedenhelmiä tai korukiviä.
Minulta kysellään missä olen kouluni käynyt, mutta en ole opiskellut korujen tekoa missään.
Alku opastusta olen saanut ystävältäni Katrilta kolmisen vuotta sitten. Sitten olen opiskellut itse kirjoista sekä netistä. You tubesta löytyy paljon korujen tekoon opastusvideoita.
Ohjeita ja vinkkejä on netti pullollaan, täytyy vain käyttää aikaa ja vaivaa. :)

Tämän blogin pitämisen aloitin vuosi sitten 15.4.08 Blogin synttärit vaan pääs livahtamaan ohi huomaamattani... ;)
Koruja olen tehnyt muutaman vuoden ennen blogiakin. Ihan ensimmäisiä korujani en ole esitellyt missään. Nyt kun katselee niitä niin huomaa kehityksen itsekin...;)
Joten jos korujen tekeminen kiinnostaa niin ei muuta kuin surffailemaan, ideoita löytyy korublogeistakin kunhan muistaa ettei suoraan kopioi toisten koruja! Ja jos vaikutteita tai ideoita käyttää niin muistaa mainita alkuperäisen tekijän! :)

Mukavaa ja aurinkoista viikkoa kaikille!

T: Pirita

Ei kommentteja: