tiistai 7. huhtikuuta 2015

Eka salitreeni omalla ohjelmalla



Sain viikko-ohjelman neljäksi viikoksi tänään. 
Alussa on kaksi lepopäivää viikossa. Viikko-ohjelma koostuu kävelylenkistä, kuntosalista ja vesijuoksusta ensimmäiset 4 viikkoa. Tänään salilla katsottiin minun saliohjelma läpi. 
Olin tehnyt aiemmin itsekseni liikkeitä päin prinkkalaa muutamissa laitteissa. :)Alkoi kummasti tuntua oikeissa paikossa treeni kun liikkeet ja asennot on oikein. 
Hyvin jaksoin, hiki tuli ja syke nousi mutta jaksoin. Loppuverryttely kuntopyörällä teki tiukkaa, viimeset kaks minuuttia tuntu että nyt loppu emännästä virta. :) n.50min treeni
Kyllä tuntuu lihaksissa mutta ei käynyt mihinkään kipeää kun keskitty liikkeisiin hyvin.
Huomenna voipi tuntua lihakset...
Mutta hei, mulla on kuin onkin selkä ja vatsalihakset. Surkeat vielä mutta kyllä ne sieltä löyty.
Väsyneeltä mutta hyvältä tuntuu ja oon tyytyväinen itteeni.
Minun Personal Trainerini on Kaija Mainio http://www.mainioterveys.fi/
fb sivutkin löytyy https://www.facebook.com/mainioterveys?fref=ts
Voin suositella, Kaija on ihana tsemppari!

Ei kommentteja: